ВЕЛИКА КУЛТУРА С ОСОБЕНА МИСИЯ
Васиан Сайдеров, Гений Клинчев, Цунчо Ганев и Костя Копейкин влезли в един храм...
Това не е начало на виц, а старт на културен проект под егидата на Руското посолство. Проектът се осъществява в затворената Руска църква, за чиято собственост патриарсите спорят, но ключовете ги държи амбасадорката Мутрофанова.
Четиримата ослепително красиви артисти снимат еротичен шпионски трилър, като режисьор и куратор на дружинката е Мутрофанова, а хореографията е дело на надзирателката Кешка Робева, която държи артистите на по едно кисело мляко с виагра на ден, юрка ги безмилостно, изстисква им потта от порите, цеди им протеините и въглехидратите и не им дава дъх да си поемат.
Старите кучета носят бодро тежестта на службата, но Цунчо оплезил език от зор - разказаха наши агенти, които следят тия агенти.
Цунчо оплезил език от изтощение и обезводняване, но Копейко крепи другаря си, дава му сили с нежна помощ и тангенции с оплезения орган на Цунчо.
Мутрофанова била много доволна от работата на актьорите, които наистина носели чудовищен еротичен заряд - и само професионализмът на Мутрофанова я възпирал да не преминава границата.
"Да, тези момчета не са варвари, а бонбончета, конфетки... Не, няма да премина границата, макар че от друга страна Особената историческа и културна мисия на Русия е такава, че понякога прекрачва граници..." - разсъждавала на глас режисьор-кураторката Мутрофанова, а момчетата кимали и се съгласявали.
Кешка и Мутрофанова заедно изготвили сценария, който е нещо подобно на спектаклите на Кешка с танци-манци, вековни ценности и културни съкровища, но в този проект има добавена стойност с християнски колорит и стилна еротика, която ще се хареса дори на Милена Славова, защото е патриотична и православна.
"Леля Ванга навремето блъскаше по таблата на леглото и се ядосваше - разказва Кешка, - ядосваше се, че нямаме такъв филм с православие, еротика и агентура в съвместна продукция с нашите духовни чеда, които са ни политически родители. Мистичната връзка между нашите народи, това взаимно родителство и двустранно-синовна обич, това не е докрай проучено и обяснено, то е празнина, която запълваме частично с този филм" - представя целите на продукцията Кешка, която естествено не е взела една копейка през живота си. Какво може да си купи човек с копейки, що за несериозни постановки на материалния въпрос!
"Аз по принцип съм съм много православна и навремето много ходех при Леля Ванга, нищо, че нашата църква не я признава - доизлага концепциите си Кешка. - А Ванга е светица! Нашата варварска църква не я признава, а в Русия я почитат като най-преподобна пророчица, постоянно вадят нови и нови предсказания, които всички са верни".
За да добиете представа за филма - той е много натоварен психологически, сложен е, не като холивудска боза. Във филма четиримата приятели изпълняват агентурна мисия, която включва да доносничат и един за друг. Между тях прехвърчат искри. Раздразнението се трансформира в еротична и религиозна енергия. Героите изпадат в конфликт на лоялности.
Чудят се дали да продължат да доносничат, след като вече са интимно близки и то пред лицето на Бога (всички сцени са заснети в църквата).
Накрая чувството за дълг надделява и мъжете продължават да доносничат един за друг, въпреки че през повечето време се любят.
"Възлюби ближния като себе си. Може и малко по-грубичко, между християни е позволено" - това е една от репликите на Гений Клинчев.
Филмът носи заглавие "Мястото на срещата се променя", което е вид оперативна комбинация за заблуда на врага, защото мястото на срещата си е все същото и там се разгръща действието на целия филм.
Филмът покрива изцяло и холивудските стандарти за сексуална и етно-диверсификация, но разбира се филмът на Мутрофанова няма участва в надпреварата за пошлите "Оскари" и няма да се разпространява на територията на Съединените аморални щати.