Quantcast
Здравните власти проверяват мистериозната смърт на гръцки студент | СЕГА
facebook
twitter

ВОДЕЩИ НОВИНИ / Здраве

Здравните власти проверяват мистериозната смърт на гръцки студент

Бащата на младежа твърди, че е починал след ваксинация, но го няма в електронния регистър
2 603
 Илияна Кирилова

Проверка по случая с починал 23-годишен гръцки студент по медицина у нас започва Изпълнителна агенция „Медицински надзор”. Това съобщиха от здравното министерство, цитирани от bTV. За фаталния инцидент се разбра от публикации в гръцките медии след сигнал от бащата на младия мъж, който е лекар.

Според разказа на бащата синът му е бил ваксиниран на 22 февруари с „АстраЗенека“ в България, а 10 дни по-късно получава първи оплаквания – гастроентерит (стомашно-чревно възпаление). Симптомите не отминали в следващите 5 дни и младият мъж е постъпил в болница.

23-годишният пациент е приет в „Пирогов” в началото на месеца, откъдето твърдят, че е имал травми след падане. По-късно развива сепсис, тромбоза и умира. От “Пирогов” потвърждават, че има такъв случай.

Фаталния случая коментира и здравният министър Костадин Ангелов. „Това, което знаем, е, че има проблем с този студент от травма в главата – от падане вкъщи“, каза той.

По думите му името на гръцкия студент и неговият личен номер на чужденец не фигурират в системата за ваксинация у нас. „Това показва, че в България на него не му е поставена ваксина. Но това са първоначалните данни от разговор, който проведох сутринта с директора на „Пирогов“. Ще изчакаме да завърши проверката и ще огласим цялата информация. Съболезнования на близките на момчето“, каза още Ангелов.

Още

Три важни урока след 9 месеца ваксини
Ангелов призна: От "АстраЗенека" ще останат много ваксини

04.05.2021

2541
От днес няма зелени коридори за възрастни в магазините

01.05.2021

378